1. Returnarea produselor Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă cumpărătorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără plata de penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut cu titlu de produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa de până la 10% pentru restocare si manoperă de recondiţionare (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, de returnare a produsului pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse prin intermediul acestui portal web, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Produsul poate fi returnat numai dacă ca produs nefolosit, în condiția în care a fost recepționat, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum.
***mențiuni speciale: produsele sunt returnabile doar în condiția de „produs nou”
2. Politica de returnare a produselor noi în timp de 14 zile lucrătoare
a. Persoane fizice. Conform legislaţiei in vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clientilor persoane fizice. SC EzMax Express SRL respectă legislaţia în domeniu cu privire la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. Conform Ordonantei Nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 actualizată prin OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităti şi şi fără invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. " Persoanele fizice benficiază de dreptul de stornare a contravalorii produselor achitate
b. Persoane juridice. Returnarea produselor achiziționate de către societăți comerciale inclusiv PFA, CMI,CIA etc., se realizează exclusiv pentru înlocuirea componentelor neconforme sau pentru înlocuirea produsului comandat inițial cu un alt produs/produse de valoare egală. Returnarea componentelor are ca scop aducerea produsului inițial la condițía de conformitate și nu include stornarea sumei achitate. Condiția componentelor returnate - Clarificări. Componentele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare (condiție de nou) în care a/u fost livrate (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au insoţit). Cheltuielile de returnare ale produselor vor cadea in sarcina consumatorului. Toate componentele returnate trebuie să fie într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile, cu etichetele originale și în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente, însoțite de dovada achiziției - factura în copie si certificatul de garantie in original. Înainte de expedierea produsului, vă rugam sa ne contactati pentru detaliile aferente expediţiei. NU se pot returna produsele aflate in urmatoarele situaţii: 1. Produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri 2. Produsul a fost adus pe "comanda specială" (definită ca fiind produsul sau lista de produse comandată de către cumpărător şi care nu se află în stocul uzual al vânzătorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de către părţi. Vânzătorul informează cumpărătorul daca vreunul dintre produsele comandate constituie Comandă Specială 3. Cererea de returnare nu este completată corect. Formularul trebuie să conţină datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care le-a achiziţionat. Pe lânga cerere, dosarul trebuie să conțină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi o copie dupa buletinul persoanei pe numele căreia a fost emisă factura. Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice care au achiziționat produse de pe site-ul www.edepot.ro. Pentru a beneficia de returul produselor într-un interval de 10 zile calendaristice, formularul/emailul/solcitarea de retur trebuie completată cel târziu în a 10 - a zi calendaristică de la data primirii produsului. Formularele completate după 10 zile calendaristice nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să intre în posesia SC EzMax Express SRL cel tarziu in a 11-a zi calendaristică de la data recepţionării produsului de către beneficiar. Returul produselor se poate face doar prin curier, nu înainte de a informa în scris şi de a primi acceptul din partea SC EzMax Express SRL. Costurile de transport NU sunt suportate de catre SC EzMax Express SRL. Returnarea banilor se face in termen de 30 de zile din momentul primirii acceptului pentru returnarea produselor si furnizării contului IBAN în care se ramburseză contravaloarea produselor returnate.
În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. Vă rugăm să vă asigurați ca la momentul expedierii produselor returnate, coletul să conțină urmatoarele documente/date:
a. Factură în original / Copie după factură
b. Certificatul de garanţie al produsului în original
c. Pentru coletele expediate prin curier vă rugam să completaţi fișa AWB.
3. Înlocuire/creditare contravaloare produse în garanție după 10 zile. Returnarea produsului / componentelor neconforme acoperite de garanție, necesită notificarea în scris comerciantului pe adresa de email edepotro@gmail.com a S.C. EzMax Express S.R.L. Numai cererile scrise vor fi luate în considerație. Înlocuirea componentelor neconforme cu componente noi, se realizează exclusiv pentru aducerea produsului comandat inițial la condiția de funcționare optimă. Înlocuirea completă a produsului se poate efectua doar cu cea a unui un alt produs de valoare egală. Dacă clientul optează pentru un produs care diferă ca specificații de produsul comandat inițial, este necesară achitarea diferenței de preț, în situația în care produsul nou selectat are un cost mai ridicat. Produsele sunt testate și omologate pentru greutatea de exploatare menționată în fișa produsului. Nerespectarea greutății recomandate de exploatare, atrage după sine anularea titlului de garanție.
a. Termen de garanție persoane fizice: 24 luni
b. Produsele nu pot fi returnate după expirarea perioadei de garanție