Bun venit în magazin! Vezi detalii

Am adăugat colecții noi! Vezi produsele

0753 423 913 / edepotro@gmail.com

FLASH SALE

Reduceri de moment! Oferte și promoții de sezon la scaune și mobilier

DISCOUNTCODE
  • Livrare 24 - 48h

    Gratuit la comenzi ≥ 400 RON

  • Discounturi comerciale

    La achiziția ≥10 produse

  • Retururi ușoare

    Proceduri de returnare rapide

  • Consiliere detaliată

    0753 423 913

Website-ul www.edepot.ro este proprietatea S.C. EzMax Express S.R.L. înregistrată la registrul comerţului cu C.U.I:RO 29337749 si J01/793/2011 având sediul social in Str. Călărași, Nr. 96, Sebeş, Alba, 515800, România.

1. Comenzi și plăţi. a. Comenzile se pot plasa: Online - prin folosirea coșului de cumpărături, și b. telefonic, apelând numărul 0753 – 423 – 913, între orele 08:00 - 18.00 (L-V), sau via email la: edepotro@gmail.com S.C. EzMax Express S.R.L. işi rezervă dreptul să valideze comenzile, înainte de onorarea acestora, prin contactarea în scris sau telefonică a clienţilor. După efectuarea comenzii, clientul este contactat de către un agent de vânzări pentru confirmarea comenzii şi pentru comunicarea modalităților de plată,  disponibilitatea în stoc a produselor, preţul final (cu transport – dacă se aplică) și termenul estimativ de livrare. Comenzile sunt considerate ferme din momentul confirmării disponibilităţii acestora în stoc și a termenului de livrare de către operatorul comercial. b. Plăţile se pot efectua astfel:

a. Plată ramburs – la primirea/recepţia produsului/produselor de către beneficiar
b. O.P. si Depunere Numerar la AlphaBank          

Termen de plată: 2 zile lucrătoare. In caz de neplată Factura Proformă emisă devine nulă in a 3 –a zi lucrătoare exonerând vânzătorul de orice responsabilitate contractuală. Pentru procesarea comenzii este necesar ca detaliile plătii să includă numarul facturii proforme. Factura fiscală va fi emisă pe suport de hârtie. c. Condiţii. În cazul în care doriți să comandați produse cu cerere mică pe piață, ne rezervăm dreptul de a solicita un avans de 10% din valoarea produsului, sumă care va fi scăzută din valoarea totală a produsului achiziționat. Plata avansului se poate efectua prin oricare dintre modalitățile de plată enumerate mai sus. Plata în avans se poate realiza prin Ordin de Plată, doar în baza unei facturi proforme. Dovada plăţii trebuie transmisă către S.C. EzMax Express S.R.L. la adresa de e-mail edepotro@gmail.com. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai după încasarea avansului. Daca suma achitată în avans este mai mică decât contravaloarea finală a produselor comandate, clientul va achita diferenţa la momentul recepției produselor. SC EzMax Express SRL își rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care preţul produsului sau unele caracteristici ale produsului sunt afișate eronat în pagina produsului, acest lucru fiind comunicat cleintului în cel mai scurt timp dar nu mai mult de 24 de ore. Procedura de notificare constă în trimiterea unui e-mail pe adresa de email furnizata, în care vi se va comunica validarea sau anularea comenzii, precum și numărul acesteia. Vă rugam să verificaţi corectitudinea comenzii plasate prin verificarea datelor de comandă transmise prin intermediul acestui e-mail.

2. Livrarea şi Recepţia. Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul României prin intermediul firmei de curierat GLS și Dragon Star Curier. Nu se efectuează livrări prin Poşta Română. Produsele sunt asigurate pe toată durata transportului de către expeditor. Livrarea se face în termen de:         

a. 1- 2 zile lucratoare pentru produsele aflate în stoc ·
b. 4-5 zile lucratoare pentru produsele aflate în stoc furnizor ·
c. pâna la 30 zile lucrătoare pentru comenzi speciale

Pentru comenzile plasate in zilele nelucrătoare (sâmbata, duminica și sărbătorile legale) livrarea produselor disponibile în stoc se va face in maximum 5 zile lucratoare de la data plasării comenzii. Modalitatea şi condițiile de livrare diferă în funcţie de valoarea totală a comenzii. În general, comenzile sunt livrate în termen de maxim 3 zile lucrătoare. Numarul AWB aferent coletului cât și informatiile serviciului de curierat vor fi furnizate cumpărătorului via email ulterior predării coletului către curier. Costul expediției aferent fiecărei comenzi este inclus în preţ. Recepţia coletelor se face în prezența reprezentantului firmei de curierat (în cazul plății ramburs, coletul se poate deschide doar după achitarea rambursului). Toate constatările referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face în prezenta agentului curierului prin întocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerație. Declinarea Responsabilităţii. S.C. EzMax Express S.R.L. își rezervă dreptul să amâne sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. EzMax Express S.R.L. Acestea includ dar nu se limitează la: acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, dezastre naturale, condiţii meteorolgice extreme, etc. S.C. Ezmax Express S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienţii ce manifestă un comportament şi un limbaj neadecvat sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate în mod constant și nejustificat. Livrarea produselor se poate face într-un interval minim de 24 ore şi maxim 30 de zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, preţuri) şi/sau din momentul în care a fost facută plata - în caz de plată anticipată (ordin de plată, avans). Toate produsele sunt însoțite de certificat de garanţie. Factura fiscală se va emite pe suport de hartie.

3. Garanţie şi conformitate. Toate produsele comercializate de S.C. EzMax Express S.R.L. prin site-ul www.edepot.ro sunt produse noi și originale. Toate produsele se livrează în ambalajul original purtând sigiliul producătorului și beneficiază de Garanție Europeană din partea acestuia. În cazul defecţiunilor constatate in perioada termenului de garanţie, cumpărătorul se poate adresa oricărui service autorizat al brand-ului respectiv sau direct magazinului nostru cu dovada facturii și sau a certificatului de garanție. In conformitate cu Legea Nr. 296/2004 privind Codul Consumului şi Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiei de execuţie a producătorului şi/sau declaraţiei de conformitate a produsului şi că suntem răspunzători pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul livrării produselor. Produsele cumpărate prin intermediul site-ului edepot.ro beneficiează de garanţia obişnuită a fiecărui produs în parte. Astfel, fiecare produs va fi însoţit de certificatul de garanţie al producătorului. Pierderea certificatului de garanţie sau a facturii duce la pierderea garanţiei. Ştergerea seriei (serial number S/N) parţială sau totală de pe produse duce la pierderea garanţiei. Nu se eliberează duplicate pentru certificatul de garanţie. Termenul de garanţie al produselor se consideră efectiv de la data menţionată în certificatul de garantie şi în factura fiscală.

a. Termen de garanție persoane fizice: 24 luni
b. Termen de garanție persoane juridice: 12 luni
***mențiuni speciale: produsele nu pot fi retunate și înlocuite după expirarea perioadei de garanție

 4. Disponibilitatea şi preţul produselor. Ofertele şi produsele prezentate pe site-ul www.edepot.ro sunt valabile în limita stocului disponibil. Datorită naturii dinamice a fluctuațiilor pe stoc, ofertele şi preţurile sunt valabile 24 de ore de la data afișării. Preţurile, ofertele, situaţia stocului, specificaţiile şi imaginile pot fi schimbate fără o notificare prealabilă. SC Ezmax Express SRL poate solicita clienţilor diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se află în stocul companiei. În situaţia în care clientul refuză achiziţia produsului la livrarea acestuia va pierde avansul achitat. Voucherele si alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile și nu pot fi cumulate.

5. Prezentarea produselor. Declinarea responsabilităţii. S.C. EzMax Express S.R.L. prin site-ul www.edepot.ro nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia societăţii de către reprezentanţii fiecărei mărci și producător. Imaginile au titlu informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod fără o notificare prealabilă din partea producătorilor. S.C. EzMax Express S.R.L. nu poate garanta şi nu işi poate asuma raspunderea că informaţiile prezentate pe site sunt corecte în totalitate, complete sau actualizate și nu poate garanta că serviciile oferite prin acest portal web sunt accesibile, neîntrerupte şi fără erori. Vă rugam să verificati corectitudinea specificaţiilor pe site-ul producătorului. Valoarea maximă a obligaţiilor societăţii faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de societate de la clientul respectiv.

6. Ansamblare componente. Declinarea responsabilităţii. S.C. Ezmax Express S.R.L. nu işi asumă responsabilitatea pentru incompatibilităţile dintre produsele achizitionate. Compatibilităţile pot fi verificate in prealabil de către client consultând specificaţiile tehnice ale producatorului. Orice reclamaţii ulterioare achiziţionării produselor de la S.C. Ezmax Express S.R.L. și desigilării acestora nu vor fi luate in considerare.

7. Denunţarea unilaterală a contractului. Cumpărătorul persoană fizică și juridică are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi și fără invocarea vreunui motiv. Costurile de returnare ale produselor vor cădea în sarcina consumatorului. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii / recepției produselor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile Art. 4, Ordonanta Nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. În cazul exercitării dreptului de denunțare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligația să ramburseze sumele plătite de către cumpărător. Rambursarea sumelor către persoane fizice, se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către cumpărător. Cuantumul sumelor ce urmeaza să se returneze se stabilesc în funcție de starea produsului returnat, în urma unei evaluari calitativ-tehnice și a comunicării rezultatului către clientul final. Dacă produsul prezintă defecte și nu face obiectul garanției, consumatorul nu are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare.

8. Returnarea produselor Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă cumpărătorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără plata de penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut cu titlu de produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa de până la 10% pentru restocare si manoperă de recondiţionare (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, de returnare a produsului pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse prin intermediul acestui portal web, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Produsul poate fi returnat numai dacă ca produs nefolosit, în condiția în care a fost recepționat, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum.
***mențiuni speciale: produsele sunt returnabile doar în condiția de „produs nou”

9. Politica de returnare a produselor noi în timp de 10 zile lucrătoare
a. Persoane fizice.
Conform legislaţiei in vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clientilor persoane fizice. SC EzMax Express SRL respectă legislaţia în domeniu cu privire la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. Conform Ordonantei Nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 actualizată prin OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităti şi şi fără invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. " Persoanele fizice benficiază de dreptul de stornare a contravalorii produselor achitate 

b. Persoane juridice.  Returnarea produselor achiziționate de către societăți comerciale inclusiv PFA, CMI,CIA etc., se realizează exclusiv pentru înlocuirea componentelor neconforme sau pentru înlocuirea produsului comandat inițial cu un alt produs/produse de valoare egală. Returnarea componentelor are ca scop aducerea produsului inițial la condițía de conformitate și nu include stornarea sumei achitate. Condiția componentelor returnate - Clarificări. Componentele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare (condiție de nou) în care a/u fost livrate (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au insoţit). Cheltuielile de returnare ale produselor vor cadea in sarcina consumatorului. Toate componentele returnate trebuie să fie într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile, cu etichetele originale și în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente, însoțite de dovada achiziției - factura în copie si certificatul de garantie in original. Înainte de expedierea produsului, vă rugam sa ne contactati pentru detaliile aferente expediţiei.  NU se pot returna produsele aflate in urmatoarele situaţii: 1. Produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri 2. Produsul a fost adus pe "comanda specială" (definită ca fiind produsul sau lista de produse comandată de către cumpărător şi care nu se află în stocul uzual al vânzătorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de către părţi. Vânzătorul informează cumpărătorul daca vreunul dintre produsele comandate constituie Comandă Specială 3. Cererea de returnare nu este completată corect. Formularul trebuie să conţină datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care le-a achiziţionat. Pe lânga cerere, dosarul trebuie să conțină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi o copie dupa buletinul persoanei pe numele căreia a fost emisă factura. Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice care au achiziționat produse de pe site-ul www.edepot.ro. Pentru a beneficia de returul produselor într-un interval de 10 zile calendaristice, formularul/emailul/solcitarea de retur trebuie completată cel târziu în a 10 - a zi calendaristică de la data primirii produsului. Formularele completate după 10 zile calendaristice nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să intre în posesia SC EzMax Express SRL cel tarziu in a 11-a zi calendaristică de la data recepţionării produsului de către beneficiar. Returul produselor se poate face doar prin curier, nu înainte de a informa în scris şi de a primi acceptul din partea SC EzMax Express SRL. Costurile de transport NU sunt suportate de catre SC EzMax Express SRL. Returnarea banilor se face in termen de 30 de zile din momentul primirii acceptului pentru returnarea produselor si furnizării contului IBAN în care se ramburseză contravaloarea produselor returnate. 

În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. Vă rugăm să vă asigurați ca la momentul expedierii produselor returnate, coletul să conțină urmatoarele documente/date:
a. Factură în original / Copie după factură 
b. Certificatul de garanţie al produsului în original
c. Pentru coletele expediate prin curier vă rugam să completaţi fișa AWB.

10. Înlocuire/creditare contravaloare produse în garanție după 10 zile. Returnarea produsului / componentelor neconforme acoperite de garanție, necesită notificarea în scris comerciantului pe adresa de email edepotro@gmail.com a S.C. EzMax Express S.R.L. Numai cererile scrise vor fi luate în considerație. Înlocuirea componentelor neconforme cu componente noi, se realizează exclusiv pentru aducerea produsului comandat inițial la condiția de funcționare optimă. Înlocuirea completă a produsului se poate efectua doar cu cea a unui un alt produs de valoare egală. Dacă clientul optează pentru un produs care diferă ca specificații de produsul comandat inițial, este necesară achitarea diferenței de preț, în situația în care produsul nou selectat are un cost mai ridicat. Produsele sunt testate și omologate pentru greutatea de exploatare menționată în fișa produsului. Nerespectarea greutății recomandate de exploatare, atrage după sine anularea titlului de garanție. 

a. Termen de garanție persoane fizice: 24 luni
b. Produsele nu pot fi returnate după expirarea perioadei de garanție

11. Protecția datelor personale - pentru afişare pe pagina web sau în cazul colectării datelor prin formulare on-line. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice S.C. EzMax Express S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către clienții săi. Scopul unic al colectării datelor este acela de îndeplinire a obligațiunilor fiscale și de facilitare a procesului de facturare şi expediere a produselor comandate. Clientul are obligaţia să furnizeze datele de livrare/facturare, acestea fiind necesare pentru facturarea produselor comandate. Refuzul furnizării acestor informaţii duce la anularea comenzii. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate cumparătorului, prin factura asociată produselor comandate. Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiază de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi de dreptul de a se adresa justiţiei. Totodată, clientul are dreptul să se opună prelucrării datelor personale şi să solicite ştergerea datelor din baza de date a comerciantului. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată pe adresa de e-mail edepotro@gmail.com. De asemenea, vă este recunoscut dreptul clientului de a se adresa justiţiei.   Informaţiile utilizatorilor site-ului www.edepot.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale in cadrul S.C. EzMax Express S.R.L.

12. Litigii. Orice litigiu apărut între Clienţi şi Societate va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată din jurisdicţia vânzătorului.

13. Frauda. Orice încercare de accesare de date personale sau de modificare a conţinutului site-ului www.edepot.ro, sau de afectare a performanţelor serverului pe care rulează site-ul www.edepot.ro, va fi considerată o tentativă de fraudare și de atac asupra site-ului www.edepot.ro şi va pune în mişcare cercetarea penală împotriva entității care a inițiat această acțiune. Formatul, culorile și conținutul logo-ului 'eDepot' sunt proprietatea intelectuală SC EzMax Express SRL și împreună cu sintagmele 'shopping din plăcere' și 'susține regiunea, cumpără ardelenește,' sunt protejate prin drepturi de autor înregistrate OSIM. Orice articol text, blog sau comunicat de presă este proprietatea SC EzMax Express SRL și intră sub incidența proprietății intelectuale. Este interzisă, preluarea, prelucrarea, modificarea și publicarea oricăror mesaje, articole, recenzii sau alte forme multimedia asociate cu marca eDepot, în orice mediu online sau offline, fără acordul scris al titularului de drept.

14. Comentariile utilizatorilor. Utilizatorii care accesează site-ul www. edepot.ro pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site după o moderare prealabilă. Comerciantul îşi rezervă dreptul de a nu publica pe site comentarii cu conţinut ilegal, obscen, ameninţător, defăimator, care afectează în vreun un fel viaţa privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conţine viruşi, texte reprezentând email-uri în masă sau orice altă formă de spam.

15. Accesează Politica Cookie-urilor 

***În momentul efectuării unei comenzi online, prin accesarea butonului adaugă în coș / comandă acum, clientul declară că a luat cunoștință de termenii și condițiile contractuale și că este întru totul de acord cu acestea***